Herzlich willkommen / Welcome

As we welcome guests from other countries we offer an English translation of our church service every week. We have a ministry team using a former telephone box and wireless receivers that you can get before the service at a table near the wardrobe. Please come there some minutes before the service starts and you will get a short instruction if necessary. If you want you can bring your own earphones.

If you would like to use the English translation, register here by Friday before our service. Our translation team will shortly let you know by e-mail if a translator will be available on the requested Sunday.

Kristina in der Zelle 1 IMG_9817Welcome to our church service, every Sunday at 10 a.m.!

If you have any questions please contact our translation team:
translation@ingolstadt.feg.de

Da wir gerne auch ausländische Gäste bei uns begrüßen, bieten wir jede Woche eine englische Übersetzung des Gottesdienstes an. Dafür gibt es ein ehrenamtliches Team, das eine ehemalige Telefonzelle und drahtlose Empfänger nutzt. Diese erhalten Sie vor dem Gottesdienst an einem Tisch in der Nähe der Garderobe. Bitte kommen Sie einige Minuten vor dem Beginn des Gottesdienstes dort vorbei. Bei Bedarf erhalten Sie dort eine kurze Einführung in die Bedienung. Gerne können Sie auch Ihre eigenen Kopfhörer mitbringen.

Willkommen zu unserem Gottesdienst, jeden Sonntag um 10 Uhr!

Wenn Sie Fragen haben, kontaktieren Sie bitte unser Übersetzungsteam:
translation@ingolstadt.feg.de